Hemmadag

Idag ska Della o jag bara vara hemma=)
Förmiddagen har tillbringats i soffan. Nu somna sessan igen så då ska nog jag passa på att städa.
Va riktigt länge sen.. haha! Inte ett dugg sugen på de, men dte måste göras. IDAG!

Måste ha kaffe snart också!

Det som också ska göras under dagen är att bada både hund o barn.
Barnet får jag ta när hon vaknar sen, o hunden nästa gång barnet sover;)
Låter väl bra va?!

O lunchen måste lagas me..
UjUj hör ni va stressigt det är att vara mammaledig?
Ska nog byta mykläderna mot myskläder;)

Kommentarer
Postat av: sarah

haha.. men de e ju så härligt =) att va mammaledig är inte en dans på rosor som många kan tycka!! Douglas sover nu, så ja värmer på kaffet..haha!!



stor kram till dig min vän!!!! <3

2011-01-17 @ 11:47:22
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback