Innebandy

Japp, då har Della sett sin första innebandymatch=)
De andra har hon sovit sig igenom, men ikväll var hon klarvaken.
Satt mest me handen i munnen o blötte ner hela bodyn, till mormorns förskräckelse.
M-Hon blir ju alldeles kall!!
L-Haha, nejdå, Mamman har koll;)

Mitt i andra perioden blev hon dock gnällig. Matdags!
Ämma stod i entren o försökte söva Lo, så vi gjorde henne sällskap medans Della åt.
Sen drog vi oss hemåt.
Hon somna i bilen, ohh noo!
Så självklart vakna hon när vi kom hem, jätte pigg.
Trodde det skulle ta evigheter att söva henne. Men de tog ca 10min.
Perfa!

Nu ska jag göra mat tills Jimmy kommer hem.
Sent, jag vet.. Men vi hann inte äta innan matchen.
Det blir snabbmakaroner o köttfärsås;) Haha, lyxigt värre!


Kommentarer
Postat av: sarah

jo men de fungerar bra, han vill ha mer dagis när jag hämtar honom så de är ju bra =)

sen e de inte alltid så lätt att få dit honom men de e ju en annan femma!

ska tala om för dig...snabbmakaroner och köttfärsås, det är underskattat! haha...=) love it.

ha en bra dag gumman. kram

2011-01-13 @ 09:19:45
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback