nu är jag på benen igen!
Della vaknade vid 06, men hon nöjde sig då med nappen nån timme.
Så vid 07 ville hon ha käk. Sen blev de frulle för mamma o pappa=)
Havregrynsgröt blev det för mig, nu börjar ett smalare liv, iaf ett tag;)
Hoppas bara jag kan hålla det.
Sen fick Della ett bad innan hon somna gott o då passade jag på att ta ett bad också=)
Såå skönt!!! Inte ofta man tar ett morgon bad sådär, haha!

Nu ska jag snart klä på Della för att åka till Ramstorp.
Där ska det fikas, promeneras, planera renoveringen av vårt hus o kanske gå en sväng till hästarna.
Om mormor kan tänka sig att vara barnvakt vill säga=)
Men jag ska ta lite före kort på huset också, innan renoveringen sätter fart på riktigt.
Lägger ut de ikväll sen=)

Dags att bege sig
Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback