Shiiiit!

Kom precis in från en promenad med hund o barnvagn.
45min va jag ute. Inte många stopp, utan jag traska på i hyffsat bra fart.
MEN shiiit va jobbigt det var. Det va ju inte plogat nånstans i princip.
Kändes som jag gick i 2timmar.
ALDRIG MER går jag med barnvagn när det är sånt här väder.
Inte nog med att det inte va plogat, man såg ju inget heller!
Det kommer ju MER snö.
Nä nu vill jag ha vår!
Jag vill kunna ta ordentliga vagnpromenader. Det längtar jag till!

Idag kommer Zanna och Ämma hit.
Trots ostädat o ett kaosartat hem så bjuder jag hit dom. Haha!
Det får dom ta!
Men Lisa skulle inte du städa idag?
Sccchhhhhh*




Nä nu ska jag nog sätta på lite kaffe o bara njuta medans Della sover gott.

Kommentarer
Postat av: sarah

JAG VEEET!!! snön vräker ner här idag... jag som var så lyckig över barmarken, i typ 2 dagar...

tycker du e duktig, jag har inte gått en sån lång promenad på väldigt länge... =(

2011-01-12 @ 09:55:39
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback